Wednesday 13 February 2013


Bismillah...
Alhamdulillah.... Ya Allah syukur sangat akhirnya buku-buku yg kat atas tu semua dah jadi milik saya...
bila dah beli rasa pening. Tak tau nak baca yg mana dulu. >.<  heee... Serius cakap buku warkah cinta tu tak expect langsung nak beli. Bila dah nampak sebat terus..ngee... ^___^'
almaklum la org belanjakan sebab tu saya ambik mcm tu byk.. Actually nak ambik lagi tuh,tapi kakak cakap baca yang tu bagi habis dulu. Sabar..!! Mula-mula ingat nak beli buku lain tapi bila dah p kedai buku, terus rambang mata then terus lupa buku apa yg nak sangat-sangat nak dibelikan tu..heheh.. ^___^'  tapi puas jugak la sebab dah dapat.. Buku pertama yang saya "Ya Allah kenapa aku DIUJI?' tapi sekerat je baca tak hbs lagi..ngeh ngeh ngeh... Letak tepi jap buku tuh. Ambik buku "Sebelum Aku Bernikah". Yea.. masih membacanya sampai sekarang.. Banyak ilmu yg saya dapat bila baca buku tu.. Macam-macam yg saya rasa bila baca buku tuh..hee.. Cemburu,gembira,matang and so on.. Fiiuuuhhh.. *kesat peluh*
Kakak saya mmg dah tak boleh baca dh buku tu sbb jealous.. >__< haha.. Macam-macam dia tuh..
huh!! nak teruskan membaca. Nak bagi habis cepat-cepat sebab nak baca buku lain pulak.. wwwiiieeeee.....
okey la. p dulu. btw, thanks sebab sudi baca.. ..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment